onsdag den 2. januar 2013

GODT NYTÅR!


Godt nytår alle sammen!
lige lidt glimt fra min nytårsaften.
Festen blev holdt i bofællesskabet, med to af mine venner, min storebror, kæresten, min tyske nabo, 4 af hendes tyske venner og 3 af hendes italienske venner.
Det var jo en helt international aften i godt selskab.



Temaet var diamanter og glitter. Derfor fandt jeg en opskrift på disse fine papirs-diamanter, som blev brugt som bordpynt.

Opskriften på diamanterne har jeg fundet her:
http://www.minieco.co.uk/3d-paper-diamonds/


Tyskerene fik lov at lave forret og dessert. Her ses noget af forretten. Pindemadder med ost og vindruer. 

I det store vindue i køkkenet har jeg samlet nogle flotte flasker sammen som gør det godt som lysestager. Det sviner ret meget, men jeg synes at det ser så hyggeligt ud! :)

Nytårsbordet

Min søde veninde og jeg har tradition for at holde nytår sammen. Hvert år forsøger vi os med at lave en kransekage - denne gang blev den mindre køn, men det hjalp med en ordentlig omgang "smagfuld" pynt. Den smagte rigtig lækkert!

Et stemningsbillede fra broen, over limfjorden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)