lørdag den 1. september 2012

"Sundhedsfreak"

Jeg er blevet lidt af en "sundhedsfreak", især her på det sidste. En af grundene er at jeg skal skrive en rapport i idræt om mit kondital og min vægt, derfor skal det helst gå den rigtige vej hvad det angår de næste uger.
Herunder kommer lidt af det jeg har spist de sidste par dage.

Jeg forsøgte mig med linse-deller da der var en rest linser tilbage fra da jeg lavede linsesalaten.  I dellerne kom der en rest kogte kartofler, reven gulerod, forårsløg, æg, hakkede solsikkekerner, karry, salt og peber. De var lidt svære at få til at hænge sammen.
Fredag aften købte jeg nogle færdiglavede lakse-deller. De blev skåret i strimler og serveret med grøn sprød salat, cherrytomater, persille og rugbrød i trekanter, lige til at "snacke" :)

Vil lige benytte chancen til at fortælle om hvor godt det er med fiskeolie. Jeg havde en periode hvor jeg tabte meget hår. Så forsøgte jeg mig med fiskeolie og synes jeg kan mærke en forskel. Det er jo simpelthen godt for stort set alting! Hår, hud, negle - ALT! 

Familien kiggede forbi fredag aften, så jeg skyndte mig lige at bikse nogle squash-gulerodsboller sammen inden.

De blev rigtig lækre og "svampede"

Lørdags morgenmaden stod på Cheasy´s vanilje yoghurt, banan, melon, honning og hjemmelavet sprød müsli! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)