mandag den 11. juni 2012

Asymmetrisk kjole

I sidste uge brugte jeg et par dage hos min farmor og farfar på Mors. Jeg havde købt stof og kjolemønster, så jeg manglede bare farmors hjælp til at få syet kjolen. Kjolen skulle syes i chiffon. Kjolen skulle være lang og asymmetrisk. Det skulle være til at gå til mente jeg. Farmor er den kloge på sy-området, men selv hun synes det var svært. Jeg var stadig halvsyg, så jeg var ikke til meget hjælp. Men vi blev næsten færdige, den mangler bare at blive lagt op, så det gør vi på onsdag, når de to gamle tager en tur nordpå.

Kjolen skal bruges til Morten og Rikkes bryllup d. 23 juni og muligvis også til gallafest på gymnasiet i december. 



Farmor havde sådan en flot saks med mærket "Fiskars" med en mummitrold! sådan en  ønsker jeg mig også!
lynlåsen drillede meget. stoffet var meget levende så det var bestemt ikke let. 


Jeg lavede roser af stofresterne 
STOR tak til farmor for sin hjælp og tålmodighed! 

1 kommentar:

  1. Det skulle vel ikke være sådan at du stadig har mønstret? Vh Sanne

    SvarSlet

Giv endelig en kommentar! :)