søndag den 10. februar 2013

Life is B-E-A-U-T-I-F-U-L!

Det er lige gået op for mig hvor fantastisk mit liv egentlig er! 
Efter en lille uge i sengen med influenza er jeg næsten kommet oven på igen. Weekenden har stået på besøg fra familien, besøg af veninder, bror og kæreste. Maden har været helt igennem fantastisk, jeg har nydt at der har været god til til at gøre noget ud af det og at der har været mange mennesker at glæde med den dejlige mad. 


Andreas kom er skruede mine billeder op til min nye billedvæg. Jeg er rigtig glad for den og glæder mig til at få flere billeder at pryde den med. 

Fandt mine croquis tegninger frem imens jeg lå i sengen og fik tegnet disse dansende kvinder over og sat  dem i ramme. 

Min søde kæreste kom med blomster da jeg lå syg.

Søren og Andreas fik deres skinke og bacon pizza i fredags. 

kylling og løg-pizza

skåret frugt til morgenmad

Morgen-grovboller 

Fastelavnsboller med hindbærmarmelade 

Hjemmelavet fastelavnsboller med hjemmelavet creme og kakao-glasur 

Hjemmelavet ravioli med spinat

parmaskinke-roser

Andreas' baconsalat! mums!

frisk basilikum til den italienske middag. 

Italienske cantuccini fra mor. 

Idas lækre dessert. Vebbestrupis og melon. 

Rigeligt frisk frugt. 

Smukt vejr at gå tur i med søde venner. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)