mandag den 4. februar 2013

influenza og fimo-perler

Jeg har været ramt af influenza siden fredag. Weekenden blev tilbragt i Brande hos Andreas' dejlige familie. Det var rigtig rart med god mad og friskpresset juice ( jeg må altså eje sådan en fantastisk maskine!). Trods grøntsags juice, ingefær, hvidløg og te i rå mængder har jeg endnu ikke fået kål på min influenza. Jeg har lagt i sengen hele dagen idag, så herunder kan i se hvad de mange lange timer er blevet slået ihjel med.

Den mest fantastiske opfindelse! 

Ingefær-te med honning i spandevis


Resultatet af en del timers GO-Card-klipperi. Rammen er en "LP-ramme" fra Tiger 
indkøb til en dag i sengen

grøntsager til en ordentlig omgang grøntsagssuppe
Den færdige grøntsagssuppe med et par hjemmebagte bagels. Suppen fik et skud stærk chilisauce og blev drysset med cayennepeber. 
Søndag forsøgte jeg mig for første gang med fimoperler, jeg blev overrasket over hvor godt det lykkes. 

peacetegn's perler
Hamburgers klar til at blive sat på øreringe. 
Knyttet armbånd med peacetegn. Den tyrkise lædersnøre fandt jeg i Tiger.  
De færdige hamburger øreringe.
resterne fra peacetegn-øreringene blev snoet og lavet til øreringe. 

et par enkelte armbånd i tyrkis læder med fimo-perler

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)