onsdag den 20. marts 2013

21 års fødselsdag

Så er jeg tilbage! efter over en måned med dårlig samvittighed og alt for lidt tid til alt det sjove, har jeg endeligt taget mig tid til at få skrevet et blogindlæg.

Lørdag aften var der fest i hytten. Min 21 års fødselsdag skulle fejres med gode venner. Hele dagen gik i selskab med Søren, Nadia og Andreas. Vi fik lavet over 50 forårsruller og et par kg sushi. Det blev en helt kanon dag og aften. Alt klappede jo i sidst ende. Folk hyggede sig, maden var god og gaverne dejlige Jeg synes at det er fantastisk når man kan mærke at nogen har tænkt på én. Gaverne var givet i et forsøg på give mig lidt ekstra luksus i en travl hverdag det er dejligt!

 Fantasien blev sluppet løs og her er resultatet af de kreative sushier

Søren blev oplært i at lave maki-ruller, og der blev lavet rigeligt af slagsen.

Sørens berømte grydebrød - det er altid et sikkert hit med sådan et smukt brød på tag-selv-bordet!

Hindbærsauce til desserten

3 slags is

kreativitet med frugt til desserten.
Brownie

Hjemmebagte cantuccini med citronskal

vindruer

Herlige gaver!
En smuk vase, body butter og body-scrub


Øreringe fra Kunst&Klær
http://kunstogklaer.dk/shop/frontpage.html

Gavekort på par-date til Seaport og klippekort til Aalborg teater.

Luksus te og læbepomade - jeg klager ikke :)

Altså luksus på både den sunde og den usunde måde - tusind tak for nogle dejlige gaver og en utroligt vellykket aften i godt selskab! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)