mandag den 13. august 2012

Sidste nyt på krea-fronten

Halløj derude!
Jakob og jeg er lige vendt hjem, efter 9 dage i Norge og Sverige - mere om det senere.
Først lidt om hvad jeg har haft gang i af kreative projekter på det seneste. Lykken er at have en hel dag alene til at fylde bordet med alt stof, lynlåse og knapper hvorefter man bare kan lade tiden flyve afsted!

Er så heldig at have fået lov at få farmors fine mummi-saks! :) her ses dagens resultat - bag organizere til undertøj og strømper, så er det altid let at finde i tasken! 




I løbet af ugen har jeg haft gang i et broderi-projekt. Kineserpigen var et overkommeligt projekt til sådan en 9-dages ferie, og godt tidsfordriv til når der ikke skulle ske så meget.

I en Panduro hobby i Sverige fandt jeg ørestikkere til 40 svenske kroner. Derefter fandt jeg to poser af 8 stk. til en flad 10'er i TIGER.. Nu glæder jeg mig bare til at få lavet nogle fantasifulde og fine øreringe.

Dejligt at komme hjem til de danske priser på varerne. Rema 1000 havde en masse gode frugt tilbud, så det er en god start på en sundere livsstil end den har stået på de sidste uger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)