onsdag den 1. august 2012

fejring af Jakobs fødselsdag og huller i ørene

Da jeg kom hjem efter en uge i tyskland efterfølgende af en uge på spejdernes lejr i søndags havde Jakob fødselsdag. Jeg nåede lige at få pakket ud og få et bad inden gæsterne kom. Jakob havde lavet mexicansk kyllingelasagne og bagt kage til kaffen. Lassangen var virkelig lækker!
linket til opskriften kommer her:
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift_boern.php?id=14585&Mexikansk%20kyllingelasagne

 Til aftensmad lunede jeg nogle boller, lavede røræg, rullede et stykke kyllingepålæg og skar agurk.Nem, enkel men lækker aftensmad!

Jakob´s mormor havde en lille værtindegave med til mig. Håndlavede chokolader.
" Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." 

Mandag købte jeg Jakob´s fødselsdagsgave, men kom også til at købe en af samme slags til mig selv :)

Ida og jeg delte 4 pakker strømper fra pieces for en 50'er! jeg købte den koralrøde top for 30 . Smykkeskufferne og æsken er fra søstrene grene,

Ida forærede mig disse fine øreringe.

Jeg købte selv disse, og kan ikke vente med at få dem i!
HURRAA jeg har fået huller i ørene! :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)