onsdag den 18. juli 2012

Hollyday with Denise

Mandag fløj jeg til Frankfurt am main for at besøge Denise og hendes familie. Efter ferien skal jeg have både engelsk og tysk på A-niveau, så det kunne være godt for mig at lære noget sprog. Vi får shoppet, spist is på deres skønne italienske is-caféer og snakket en masse. Denise´s mor er rigtig sød og hun siger at Denise og jeg ligner søstre. Herunder kommer nogle af billederne fra igår og idag (tirsdag og onsdag). Igår sov vi længe... meget længe! Denise spurgte om ikke jeg havde lyst til noget at spise kl. 12.. det forstod jeg ikke, der var helt mørkt og jeg troede det var midt om natten. Dette skyldes at huset er udstyret med skodder, som en karport der rulles ned og der bliver helt mørkt - skønt hvis man gerne vil sove længe. Efter spagetti med ostesovs tog vi i svømmehallen, og på iscafé - MUMS!
Til aftensmad fik vi serveret et stort stykke paneret gedeost hver med tomatsalat og focaccia til. Jeg elsker ost, men det var i lige rigelige mængder. Efter maden kom Denise´s kæreste Phillip. Vi tog ud og spillede pool sammen og fik en apfel wine. 
Idag besøgte vi byen Fulda en times kørsel fra hvor vi bor. Vi shoppede og fik endnu en lækker is inden vi kørte hjemad. På vejen hjem fik vi købt ind i butikken Toom - en slags Bilka. Vi købte ind til hjemmelavet pizza med ruccola og hjemmelavet cremefraice-dressing. Jeg fik købt 3 slags te, de har sååå meget at vælge imellem! :) Imorgen går turen til Frankfurt - shopping med to af hendes veninder, det skal helt sikkert nok blive godt!



En fed lampe jeg tænkte at man sikkert kunne bikse sammen selv af nogle gamle metal rør?

Menu-kartet - specialiten er spagetti-is

after eight is!

Denise´s bær is

Look like sisters

Den lækre skinke pizza med parmesan, ruccola og hjemmelavet dressing

Vila shorts til halv pris! det er noget jeg kan li!

En fin brændt orange til halv pris

Mit prinsesse værelse ;)


ørestikker til halv pris fra Kastrup lufthavn - 70 % off, nu  mangler jeg bare hullerne i ørene 

Te! :)
mums! Frucht becher

Denise fik en med en masse varm chokolade pudding


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)