søndag den 6. april 2014

Lækre nye sager!

I den seneste ugestid har jeg fået byttet et par fødselsdagsgaver og købt noget af det jeg lige stod og manglede.

Den fine kasse lysestage har jeg købt i ReUse. Jeg har længe gået og drømt lidt om den. En dag i ugens løb var jeg derinde og måtte bare have den med hjem og pynte i vindueskarmen..


De 3 små fyrfadstager er fra Bog og Idé til 80 kr. Forårsfarverne lysner lidt op og passer godt sammen med grenene.


Stadium har 25 % rabat på alt i disse dage. Jeg fik løbetights for 100 kr. og en lilla hættetrøje for 165 kr. Skønt med noget nyt til billige penge!



Hættetrøjen fra Nike fik jeg istedet for en af fødselsdagsgaverne. Den koster 400 kr i Sport24 og er i et utrolig lækkert stof. 



Jakken, den grønne kjole og den sorte buksedragt købte jeg igår i VILA. Jeg er ret vild med den butik, både kvaliteten og priserne.
300 kr. for jakken, 179,95 for kjolen og 350 kr. for buksedragten.


De fine viskestykker er fra Netto til billige penge. De kan lysne lidt på i vores ellers kedelige køkken.



Det er "Spring Fever" i Salling. Denne fine stempelkande fra Bodum, kaldte på mig da jeg gik rundt på øverste etage. Andreas er blevet lidt af en kaffe-entusiast, så den bragte stor lykke da jeg kom hjem. 


Nu er jeg klar til tidlig sommer! :)

håber at i nyder de lange og lyse dage her i april.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)