søndag den 9. marts 2014

Ny computer, alternativ transport af stol, maling af stole og nydelse af årets første forårsdag

 Sikke en dejlig uge som er ved at være ved vejs ende!
Jeg er så småt ved at finde ud af hvad livet som pædagogstuderende vil sige. Vi har ofte fri kl. 12 og har derfor en hel del tid, som skal fyldes ud.
I torsdags havde vi fri. Jeg brugte dagen på at få læst en masse pædagogik. over middag tog jeg ind til byen. Jeg havde set et billede af to godt slidte stole på ReUse's facebook side. De var sat ned fra 400 til 160. Jeg skyndte mig op på cyklen og drønede ind og købte den ene af dem. Jeg spændte den fast bag på min røde dame cykel. Folk kiggede en smule da jeg kørte forbi.. :)

Fredag efter skole, tog jeg og nogle af de andre piger fra klassen ind til Katrine. Maiken er uddannet frisør og var så sød at klippe os for en pris af 150 kr. Fantastisk lækkert at have sådan en dame i klassen!
Lillesøster Klara og jeg mødtes senere inde i byen. Vi fik kigget butikker og endte i Fona. Min ex. kæreste arbejder der stadig. Han var så sød at vejlede og sælge mig den lækreste lille pc, med tilhørende etui og ekstern harddisk, til en yderst god pris. Jeg er så glad for at vi kommer så godt ud af det med hinanden. Jeg mener "ex-kæreste" har sådan en træls klang. Men sådan er det ikke med min :)
Til aftensmad lavede jeg pulled pork burgere til Klara, Andreas og jeg. Det var en rigtig hygge fredag med rigeligt "bland-selv-snolder", X-factor og kortspil.
Lørdag tog vi alle tre ud i klatre klubben i Nørresundby. Det var fedt at få nogle ture i højden og at få rørt nogle af alle de muskler vi havde glemt vi havde.

Idag har været den første rigtige forårsdag i år. Sol, morgenkaffe på sengen og istandsættelse af nogle gamle krostole.

Dejligt med nogle gode dage at kunne se tilbage på.
 
Håber at i har haft en dejlig weekend alle sammen :)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)