mandag den 3. marts 2014

Hjemme efter 14 dages ferie på Koh Phangan

For en uge siden kom vi hjem efter 14 dages ferie i Thailand. Det var en helt fantastisk og meget vellykket ferie for hele familien. Næste indlæg bliver om turen og med nogle billeder fra paradis :)

Det var nu også rart at komme hjem til en hverdag igen. Få snakket med de nye studiekammerater, få læst noget pædagogik, bagt nogle boller og sat nogle vintergækker i flasker. 
Lørdag morgen diskede jeg op med denne morgenmad efter fredagens introfest - så må man godt være lidt stolt af sig selv. 


Morgenmad for to - nybagte, langtidshævede boller, appelsin både, æg, ost, snack pølse, marmelade og frisk brygget kaffe - MUMS!



Dejen til bollerne lavede jeg dagen før, jeg brugte durum og en rugmel. De blev rigtig lækre og sprøde.

Adam er kommet i botanisk have ;)

Efter en frisk forårs gåtur fik jeg pyntet lidt op i vinduerne i lejligheden.  

Jeg er helt vild med disse fine servietter fra Søstrene Grene


Flere forårsfornemmelser - det er da dejligt når det sådan pipler op derude!


Håber at i har det godt derude og at i er kommet godt ind i foråret :)

kh.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)