tirsdag den 2. juli 2013

Student!

Onsdag d. 26 fik jeg min røde hat på hovedet! Det var en festlig dag med mange smil, faktisk tror jeg at det var ét stort smil ;)

Meningen var den at den nærmeste familie skulle med på PINGVIN og spise tapas. Desværre havde jeg booket bord til den forkerte dag, så vi måtte istedet på Nathalie og spise.
Efter en 3 retters menu, gik vi en tur ned til bådhavnen i det danske regnvejr.
Torsdag bagte Andreas og jeg cookies og lavede to dejlige salater til fredagens gilde. Et par søde studenter kom på besøg og Ida tog os med på en spontan cafétur til Ib Irene Cairo.

Fredag var der den helt store fotografering på skolen med efterfølgende dimension. Ved middagstid fortsatte de gamle, Andreas og jeg til Hollendsted for at forberede det helt store gilde.
Gæsterne væltede ind kl. 15 og varede til vi ikke kunne mere. Der var fyret op inder tønden og grillen var tændt. Herlig dag med mange mennesker i godt humør.

Tusind tak til alle der var med til at gøre dagen helt speciel!

Lørdag og søndag stod den på studenterkørsel med damerne fra klassen. Jeg skal lige love for at de giver den gas de unge ;)

Imorgen tidlig går turen til Cambodia i 3 uger - fortsættelse følger!
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)