tirsdag den 26. marts 2013

Påskeferie

Endeligt blev det påskeferie! Den har jeg set frem til lige siden at vinterferien var slut :)
Ferien  bliver tilbragt hjemme hos de gamle, hvor køleskabet altid er fyldt, hvor der er frisk luft, god plads, kaffe på kanden og en dejlig søster at fjolle rundt med. 
Jeg nyder det på trods af 3 afleveringer og en AT synopse der også skal skrives. Vi har fået løbet de første par ture og prøvet min nye pilates dvd af, så jeg klager ikke!





Lørdag aften lavede jeg en af mine favoritretter: mexikansk kyllingelassange. Den blev serveret med grøn salat, feta, oliven og fyldte peberfrugter.  
Opskriften kommer her:

http://www.maduniverset.dk/opskrift.php/1533/Andet-opskrifter/Mexicansk-kyllingelasagne


 Søndag kørte jeg til Abildgård kirken i Frederikshavn. Der var en rigtig festlig og hyggeligt gudstjeneste i kirken inden infomødet om Cambodia blev afholdt nede i kælderen.
Jesus kom ridende ind på sit æsel, med sine disciple bag ham. Hele menigheden flagede og kom med tilråb.  

"Rejseholdet" som præsten kaldte os. Vi er snart klædt på til at skulle til Cambodia i 3 uger i Juli. Det bliver fedt!

Mandag havde de gamle bryllupsdag. Det blev fejret med rundstykker, morgenkage, jordbær, kransekage, en tur på Tylstrup Kro og senere hygge med film i sofaerne derhjemme. 
Til forret fik vi Carppacio af kalvemørbrad, sprød salat, parmesan & trøffelolie


som tilbehør til forretten fik vi varmt rustikt brød med smør - mums! 


Til hovedretten fik de gamle og jeg Tournedos af kalvemørbrad m/ kalve-glaze, stegte kartofler & dagens grøntsager

Jeg er ikke så glad for sodavand men lige den her er da intet mindre end fantastisk!


Min søde lillesøster <3

- GOD påske til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)