torsdag den 29. november 2012

December måned nærmer sig!

December nærmer sig! Jeg har lært at folde papirsstjerner af en god veninde som nu bliver lavet ligeså snart jeg har brug for en overspringshandling. På billedet herunder ses de lavet i skinnende gavepapir fra sidste jul og de små er lavet af neonfarvede posters. 

Ud på gulvet med alt papir og pap!


Her til aften besøgte jeg Nadia. Der blev hygget med æbleskiver, pebernødder og te. Vi fik lavet juledekorationer og sluttede gildet af med lasagne - Så er det altså ved at være jul! 


Jeg fik lavet to. En til værelset og den anden til spisebordet. Jeg havde taget perle-dåsen med , så dekorationerne fik lige en ordentlig omgang farver i form af knapper, filtkugler og perler.

Jeg kan desværre ikke vende billedet så det vender rigtigt :/ øv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)