tirsdag den 9. oktober 2012

Nyt hjem, ny status, nyt liv!

Hej kære læsere!

undskyld at jeg har været så dårlig til at få opdateret min blog på det sidste! Men der er simpelthen sket SÅ mange ting at der ikke har været meget tid til at få smidt nogle indlæg op.

Jeg er flyttet fra Jakob og er blevet single. For en uge siden flyttede jeg til et dejligt bofællesskab i  Bispensgade i hjertet af Aalborg. Samtidig har jeg været ramt af influenza, og der har været travlt med forberedelserne til en dejlig indflytterfest som løb af stablen lørdag aften.
Jeg var helt overvældet over alle gaverne og hvor skønt det var at være omgivet af så mange dejlige venner og den nærmeste familie.
Menu'en stod på:
Hjemmelavede forårsruller

rullet og klar til at blive friturestegt.

Det færdige bjerg af forårsruller

Hjemmebagt øl-brød
Mors cremede grøntsagssuppe med hjemmerørt grøn topping (persille, feta og cremefraise ) og tørstegt bacon! mums!
Hjemmerullet sushi i rigelige mængder :)
Hummus, oliven, pesto og parmesan
Saltede mandler

Herlige gaver - dejligt når man kan se at folk har tænkt på én ;)
løs te
Tegnebog og kogebog

Smukke blomster
Fine tuscher til effekttegning - det må jeg lige have lært!
Flere blomster og en flaske rødvin




"Reach for the start" og et flot billede af min søde søster 
Abe-øreringe fra to dejlige piger  

min samling af flasker med forskellig farvede stearinlys - det kalder jeg hygge!
Min dør indefra med billeder og postkort


Skriv endelig hvis i har brug for opskrifter på nogle af retterne! :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)