torsdag den 25. oktober 2012

Wellness for mig!

Bare fordi vi er på SU, skal vi alligevel kunne forkæle os selv.
Efter nogle dage med tryk på har jeg idag haft hele eftermiddagen alene.
Jeg er i studie praktik på pædagog-uddannelsen i Aalborg i disse dage, og det er helt kanon!
Det er pludselig gået op for mig hvor vigtigt det er at vi er glade og gør det vi kan lide.
Egentlig var pædagog plan B i forhold til mine uddannelses planer, diætist har været min plan A.
Jeg er dog næsten blevet overbevist om at jeg skal læse pædagog med en idræts profil. Pædagog studiet ser rigtig rart ud, med imødekommende studerende og undervisere, plads til at tænke kreativt. Vi skal ikke alle sammen på universitetet og senere tjene mange penge.
Jeg vil bestræbe mig på at være glad og imødekommende, det vil jeg hellere huskes for end at være hende der bruger al sin tid på at læse.

Da jeg fik fri fra studie praktikken tog jeg hjem og fik bestilt frisørtid til imorgen. Derefter tog jeg i fitness og gav den alt hvad den kunne trække i en time og derefter hjem. Jeg tog et langt bad og hoppede i min One-piece. Nu sidder jeg og hører mine yndlings kvindelige sangerinder mens jeg klipper negle på tånegle og fingernegle og prøver min nye neglelack af jeg købte i Netto igår.




Det er wellness for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)