torsdag den 31. maj 2012

Hver dag er en fest!

Endelig er min SRO-opgave afleveret og læseferien er begyndt.
på tirsdag står den på skriftlig engelskprøve, hvilket virkelig er en "killer"!
indtil da skal livet bare nydes. Alt det jeg har haft lyst til at lave de sidste mange måneder er der pludselig tid til -herligt!

At sidde i sengen under dynen med en lækker morgen smoothie, kigge på flotte kjoler og sko, læse kreative blogs og glæde sig til en svømmetur i Gigantium over middag.
vinteren føles som flere år når man har tendens til vinter-træthed, så jeg nyder sommeren og solen ekstra meget.
om en 3 uger skal Jakob og jeg til bryllup og denne her kjole kan jeg slet ikke stå for! desværre koster den 1.700 kr...
de brune lædersandaler er lige bestilt, da der igen er kommet penge på kontoen. 200 kroner! det må være et kup! :)

Nyd livet, sommeren og hinanden derude!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)