tirsdag den 22. maj 2012

coleslaw, salat og boller m. pesto





Endnu en dejlig solskinsdag, og den sidste rigtige skoledag inden sommerferien( hvis man kan kalde rundbold, flødeboller, kage og chokolade i alle timerne for en normal skoledag..)


Da jeg kom hjem lagde jeg mig ned i haven for og læste i en interessant bog jeg lånte på biblioteket i lørdags. Bogen har ikke kun fokus på den flade mave, af kosmetiske årsager men i den grad også af de sundhedsmæssige årsager. 
Rigtigt spændende læsning! forfatteren forklarer om de forskellige årsager til dårlig fordøjelse, væskeophobninger mm. 
Hun fortæller om omega3, "rå mad" og de forskellige fedt-former.

Aftensmaden kom til at bestå af en salat m. cherrytomater, peberfrugt og kylling. Coleslaw fra igår og ristede gullerodsboller m. grøn pesto og parmesan

+ Et stort glas vand og fiskeolie-kapsler.
Så er jeg klar til aftenens croquis timer på "Huset" med Marianne!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)