torsdag den 30. maj 2013

Endelig kom den! - den efterhånden længe ventede sommer. Andreas' fødselsdag er blevet fejret med lagkage i hovedet, surpriese, en tur på Thai-garden og en tur i Aalborg teater og se "En kort en lang". 
Sidste møde inden ferien med "Rejseholdet" er blevet holdt. Onsdag d. 3. Juli drager vi afsted til Cambodia i 3 uger. 
I pinsen var Andreas og jeg på camping i Holstebro med hans familie, kusiner og fætre, onkler og tanter. Det var nogle rigtig dejlige sommerdage med gåture og grillmad. 
Derudover har vi haft sidste skoledag på gymnasiet. Det blev fejret i flere dage. Vi har fået vores eksamensplan - YES! jeg var heldig med mine fag. 
Jeg har fundet ud af hvad det næste halve år skal gå med. Jeg har nemlig skrevet under på at jeg skal ud på soldaterhjemmet i Hvorup og bo i et halvt års tid. Her skal jeg bla. lave jumbo burgers til soldaterne. 

De sidste dage er gået med ren hygge! pandekager til morgenmad, sommersalat på havnen, afslapning og været sammen med en masse skønne mennesker. Livet er nu herligt!
Andreas og hans bedste buddy. 
"Rejseholdet" - så er vi ved at være klar til 3 uger i Cambodia

At spise ude har fået en ny betydning :)

lækre surdejs boller

En smuk aftenhimmel

Fjolleri og hipsterbriller

Morgenpandekager

Morgenpandekager med frugt

Hjemmelavet tunsalat

Afslapning i det grønne græs 

Et får havde forvildet sig ud i dyn'et - de andre får kaldte på hjælp

Andreas og Poul ofrede sig og reddede det stakkels får

"Alle sømænd er glade for piger"

3.B fejre sidste skoledag

ÅHH - Jeg elsker sommer!

God sommer!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)