lørdag den 12. januar 2013

Home made jump-suit

Dagene tonser derud af og jeg har svært ved at følge med. Lige inden jeg startede i skolen igen efter nytår havde jeg en dag med en sød veninde. Hun havde fødselsdag i december men ønskede sig ingen ting..
Jeg måtte tænke kreativt og gav hende et hjemmelavet gavekort på at sy en jump-suit sammen med hende. Mønsteret havde jeg købt i stof og stil

http://stof2000.dk/shop/moenstre/homemade-new-style/duffy-oversize-heldragt

Hun blev SÅ glad for gaven og kunne slet ikke vente med at komme igang med den. Vi købte stof en dag og hun bestilte nogle ekstra lange lynlåse hjem fra England. 
En eftermiddag kom hun forbi og vi tegnede mønseret over på papir og klippede stoffet. 
onsdag d. 2. januar gik med at sy. Da vi var værdige kunne ingen af os få smilet ned igen, resultatet var overraskende vellykket! 
En billig gave, en over-glad veninde og endnu et kreativt projekt at skrive på cv'et - jeg er godt tilfreds!


I år 1011 fik jeg en One-Piece i julegave. Sådan en er absolut ikke billig, men jeg har brugt den flittigt på dage med tømmermænd, opgaveskrivning, sygdom og efter gåture på kolde vinterdage. Det er en FANTASTISK opfindelse! Nadia skulle selvfølgelig have en magen til, med en lynlås der kan køres helt op i hætten. Materialerne til hendes har kostet omkring de 300 kr. og er mindst ligeså lækker som min til 1200 kr.. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv endelig en kommentar! :)